Met de Bartelsjes in Bischofsmais – Dag 11: De Grote Inpakdag

7 januari 2023 - Bischofsmais, Duitsland

Vandaag is de grote inpak- en relaxdag! We slapen rustig uit en ontbijten gezamenlijk. Vervolgens heb ik nog wat vertaalwerk te doen terwijl Tamara rustig de koffers inpakt. De uren daarna worden de auto's alvast een beetje ingeladen met alles wat al gemist kan worden. Morgen ontbijten we makkelijk met een shake, dus de ontbijtspullen kunnen al in de kratten, en zo zijn er wel meer dingen (skikleding e.d.) die al de auto in kunnen.

060123 01

Wanneer de dames rond een uurtje of 14:00 richting het dorp rijden voor wat laatste boodschappen voor vanavond, ga ik de sauna nog even vanbinnen bekijken. Rob komt er niet veel later bij zitten, maar nog geen uur later zijn de dames alweer terug. Ze hebben wel even bij de koeien van de huiseigenaar gekeken, maar in verband met Driekoningen zij alle winkels hier gesloten. Wat een tegenvaller! Dan moeten we de shitload aan hapjes maar opmaken die er nog liggen. Een paar geroosterde broodjes kunnen prima fungeren als toastjes, en zo komen we de avond wel door!

060123 02060123 03

Terwijl Rob zich rustig aan weer gaat aankleden, zit ik nog even een extra uurtje in de sauna uit, en rond een uurtje of vier is het ook voor mij mooi geweest. Ik kleed me aan en de rest van de namiddag spelen we nog wat spelletjes.

060123 04060123 05

Uiteraard met een gin-tonicje erbij:

060123 06

Rond 18:30 is het 'avondeten' klaar en staat de tafel vol lekkere hapjes waar we heerlijk van genieten. Wat een leven!

060123 07

De rest van de avond spelen we nog wat spelletjes en maken we nog wat drank op, want stel je voor dat we al die flessen weer mee terug moeten nemen! ;-) Rond 23:00 gaan we naar bed, want we moeten morgen bijtijds weer op voor de terugreis.

060123 08060123 09

Bedankt allemaal voor het volgen van onze verhalen en voor alle leuke reacties! Als je op "Volgen" klikt en je emailadres invult, krijg je in de toekomst altijd weer een mailtje bij een volgend verslag. Tot dan!

1. Judith:
    7 januari 2023
    Hahahah datte met drie koningen hadden wij ook last van 😩. Alles dicht. Wat een gezellige dagen weer. En goede reis 🤗🤗 naar Nederland. Doeiiiiii
  2. Martin en Tamara:
    7 januari 2023
    Haha ja daar hadden we even geen rekening mee gehouden 🙈🙈 Jullie ook een goede reis terug!
  3. BenAnt:
    7 januari 2023
    Hoihoi goedenmorgen , dacht ik , met een slaperig ogen , op het laatste foto'tje tch een "bloembedje"!!! Te zien !!!?? Helaas bij het vergroten gingen mij ogen gelijk op " alert" ! 😲😳. Met zoveel lege flesjes moet het wel een geslaagde vakantie geweest zijn . Hahaha geweldig dat jullie ze de hele week bewaard hebben heel leuk . Ik zal ze niet gaan tellen 🙈. Succes met het inpakken en "opruimen" . Maar er nog een mooie dag van en idd. vanavond op tijd naar bed !😏 . Groet . 😘😘
  4. Martin en Tamara:
    7 januari 2023
    Haha ja, een mooie verzameling zo, toch? 😁 Dank je wel, we gaan zo vertrekken!
  5. Simone Spuij:
    7 januari 2023
    Jammer voor jullie maar ook jammer voor ons dat jullie vakantie weer achter de rug is. We zaten weer heerlijk in de dag verslagen en dat is nu weer over. 😢
    Fijne thuis reis en tot het volgende verslag. 😘
  6. Martin en Tamara:
    7 januari 2023
    Haha leuk om te horen, dank je wel en tot de volgende! 😁
  7. Oli:
    7 januari 2023
    Leuk om mee te kunnen gluren in jullie vakantie. Volgens mij was het geslaagd alhoewel het jammer was dat er niet echt geskied en ge snowboard kon worden. Heb een veilige terugreis en tot snel
  8. Carla:
    7 januari 2023
    Relaxed dagje altijd fijn voordat jullie weer terug rijden ☺️ Goede reis lieverds ❤️😘