Martin en Tamara op Kos - Dag 5: Nietsdoen!

8 juni 2023 - Kardamena, Griekenland

Onze laatste dag op Kos is aangebroken (als je morgen de terugreis niet meerekent, natuurlijk). Vandaag kunnen we lekker uitslapen zoals het op vakantie hoort, dus rond half negen worden we wakker er lezen we eerst even rustig alle reacties bij voordat we ons opfrissen en onze zwemkleding aantrekken. Ook checken we nog even de website van het vliegveld en daar zien we al snel dat onze vlucht naar Athene inderdaad is vervroegd. Het vluchtnummer is nog hetzelfde en op de oorspronkelijke tijd staat geen vlucht meer gepland, dus het is helaas niet anders. We zullen morgen vroeg op moeten. Het voordeel is dan wel weer dat we op Athene langer de tijd hebben voor de overstap en daar nog even de airport lounge kunnen bezoeken. Altijd leuk!

Na ons laatste ontbijtje in dit hotel lopen we richting het zwembad, waar we twee mooie bedjes aan het water scoren. Inmiddels is er ook een mailtje binnengekomen dat de vlucht inderdaad vervroegd is. We bellen even met Europcar om te checken of er 's morgens vroeg al iemand aanwezig is, en helaas zijn ze er normaal pas vanaf 08.00. Omdat er nu iemand eerder moet komen, moeten we een toeslag betalen. Nou ja, het is niet anders.

080623 01 080623 02 080623 03 080623 04

We gaan heerlijk op de bedjes liggen lezen en net wanneer ik op het punt lig even de oogjes te sluiten, gaat er ergens muziek aan. De oogjes gaan weer open en al snel zien we waar het vandaan komt: de Helga Commandeur van het resort begint aan haar editie van Griekenland in Beweging, met aquarobics in half bevroren water. Sportief als we zijn, kijken we belangstellend toe. Nou ja, een halve minuut. Niets tegen sportende bejaarden hoor, maar Tamara is toch met vakantie hè? ;-)

080623 05

De rest van de ochtend vermaken we ons prima met een boekje en rond 13.30 lopen we naar de poolbar die maar liefst 30 meter verderop zit voor een heerlijke lunch.

080623 06 080623 07

De rest van de middag brengen we op dezelfde manier door als de ochtend, en wanneer het windje een beetje toeneemt en het iets frisser wordt, gaan we terug richting de kamer, waar we nog even afdouchen en de koffertjes voor morgen inpakken. Nou ja, we... Degene die dat het beste kan, niet zijnde ondergetekende ;-)

We hebben nog even tijd tot het diner, dus we gaan nog even lekker op ons eigen terrasje zitten voor een spelletje Phase10 en rond 19.30 lopen we richting het restaurant voor het diner, zowaar in het thema Grieks!

080623 08 080623 09 080623 10 080623 11 080623 12

Wanneer we uitgegeten zijn, betalen we alvast de rekening van alles wat op de kamer stond en lopen we terug om nog even het verslag af te maken en dan vroeg naar bed te gaan. Morgenochtend gaat de wekker namelijk alweer om kwart voor zes en dan is het uit met de pret!

080623 13

Bedankt allemaal weer voor het volgen en voor alle leuke reacties. Als je dat nog niet hebt gedaan, druk dan nog even op "volgen" en vul je emailadres in zodat je een mailtje krijgt zodra we weer aan een volgende reeks verslagen beginnen. Tot dan weer!

1. Judith:
    8 juni 2023
    Heerlijk zo’n relax dagje, en ik maar zwoegen met iemand in opleiding 😂😂😂. Goede reis terug morgen 🤗🤗
  2. Martin en Tamara:
    8 juni 2023
    Haha jij hebt het ook niet makkelijk he? 😜
  3. Oli:
    8 juni 2023
    Nou lieverds. Welterusten straks en alvast een Goede vlucht. ook altijd weer fijn om thuis te komen. 🥰😍
  4. Martin en Tamara:
    Dank je wel! 😘
  5. Trudy Buitendijk:
    Goede terugreis gewenst.✈️🙋🏼‍♀️
  6. Martin en Tamara:
    Dank je wel! 😁😘
  7. Liesbeth:
    8 juni 2023
    Heerlijk relaxe dagje gehad dus, behalve actief naar kijken Helga!🤣😂
    Nog een fijne avond en een rustige en goede terugreis. Wie weet zitten jullie nu wel naast elkaar. 😉
  8. Martin en Tamara:
    8 juni 2023
    Haha ja dat wel, hebben we al gezien! 🤩
  9. Trudy Buitendijk:
  14. Martin en Tamara:
    Dank je wel!
  15. Simone Spuij:
    8 juni 2023
    Het was weer gezellig. Jammer hoor dat het over is. Op naar de volgende trip. 😜
    Veilige thuisreis. 😘
  16. Martin en Tamara:
    Haha dank je wel! 😘
  17. Carla:
    8 juni 2023
    Lekker hoor lieverds zo’n relaxed dagje. 😊
    Goede terug vlucht en we horen het wel als jullie weer thuis zijn ❤️
    Dikke knuffel van ons 😘😘
  20. Martin en Tamara:
    Tenkjoe! 😁
  21. BenAnt:
    9 juni 2023
    We sluiten ons aan bij al die goede wensen voor ern fijne terugvlucht ! Ach en na xo'n.lui dagje draai je toch je vingers niet om , om vroeg de veren uit te komen !?
    Succes en ik denk dat jr het nu niet meer leest maar...ooit. dikke knuffels en tot een volgende vakantie !
    👊👍💋💋👋 Wel thuis .
  22. Martin en Tamara: